• شنبه 1 دی 1397
  • 804
  • 0
توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان
توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان

🌍 در تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری شهری صورت گرفت:
توسعه زیرساخت‌های گردشگری اصفهان با مشارکت بخش خصوصی
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: این شرکت در تالار مذاکرات سرمایه‌گذاری شهری توانست چهار تفاهم‌نامه با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا نماید.
به گزارش برنا از اصفهان، "علی معینی" اظهار داشت: "با دو رویکرد جذب سرمایه‌گذار و آشنایی با فرصت‌های اجرایی در راستای توان فنی-مهندسی شرکت و ورود به این حوزه‌ها، در این تالار حضور داشتیم و توانستیم چهار تفاهم‌نامه در موضوعات مختلف منعقد نماییم."
وی با اشاره به این موضوع که شرکت در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌ فنی-مهندسی خود با مراکز گردشگری کشور همکاری داشته‌باشد، افزود: "در زمینه ساخت و توسعه شهربازی و تم‌پارک‌ها با شرکت ساتوری ایتالیا تفاهم‌نامه‌ای امضا شد. دو تفاهم‌نامه دیگر با شرکت‌های هتکو انگلستان و آی‌ای‌پارک ایتالیا توانستیم امضا کنیم. هم‌چنین در این تالار تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری زرین‌شهر جهت همکاری در مشاوره، طراحی و اجرای مجتمع‌های تفریحی توریستی منعقد شد."
شایان ذکر است که این مذاکرات در پارک علم و فناوری شهر جدید پردیس در تهران برگزار شد. در این تالار بیش از ۱۰ کشور در قالب ۲۲ شرکت حضور داشتند./ خبرگزاری برنا

https://goo.gl/L1qegC
@SepahanTourismco 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر