تعامل مهندس معینی با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی
  • چهارشنبه 27 آذر 1398
  • 840
  • 0
تعامل مهندس معینی با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی
تعامل مهندس معینی با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی

کوروش محمدی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:ج
📌سوءمدیریت‌های گذشته آسیب‌های جدی بر شانه‌های قلعه تاریخی شاهدژ وارد کرده است.
📌 تشکر از «مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان» به دلیل تعامل با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی
🔶کوروش محمدی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در گذشته ساخت و سازهای غیر ضروری در حاشیه کوهستان منتهی به قلعه شاه دژ بدون هیچ توجیه فنی و به رغم مخالفت های فعالان حوزه میراث فرهنگی و باستانی، سایه ویرانی و تخریب را بر شانه های این اثر کهن اصفهان، گسترانیده است.


🔺نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:
تشکر از «مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان» به دلیل تعامل با فعالان میراث فرهنگی
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از تفکر و اندیشه مثبت و کارگشای مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان به دلیل روحیه نقد پذیری و بازکردن باب گفتمان و تعامل با فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه میراث تشکر کرد.

🔸کوروش محمدی با بیان اینکه شایسته می دانم که از تفکر و اندیشه مثبت و کارگشای مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان به دلیل روحیه نقد پذیری و بازکردن باب گفتمان و تعامل با فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه میراث تشکر کنم، اظهار کرد: علی معینی با نگاهی کارگشا و تعاملی شرایط ورود فعالان و کارشناسان مربوطه را به موضوع تسهیل کردند.

وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر تلاش برای تکمیل طرح های ناتمام تفریحی منطقه، با جدیت و دلسوزی وافری شرایط آرمانی و صیانت از قلعه شاه دژ را دنبال می کنند.


https://t.me/SepahanTourismco

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر