اختصاص تخفیف 40 درصدی اسنپ برای سفر به ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از اختصاص تخفیف 40 درصدی اسنپ برای سفر به ابرسازه‌های تفریحی اصفهان خبر داد.

236

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سعید ساکت اظهار داشت: به دنبال مفاهمه همکاری فی‌مابین شرکت توسعه گردشگری و هلدینگ اسنپ مقرر شد تعداد  9 پروژه مختلف در مجتمع‌های تحت پوشش شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان اجرا شود.
وی ادامه داد: بخش نخست این تفاهم‌نامه اجرای طرح تخفیف شرکت اسنپ برای مقاصد مجتمع بزرگ گردشگری صفه و شهر بازی شهر رویاها است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بیان کرد: طی تعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با هلدینگ اسنپ، سفرهای گردشگران به مقصدهای تله‌کابین صفه و شهر رویاها از تخفیف ویژه 40 درصدی برخوردار است.
وی تصریح کرد: بر این اساس مسافران مقاصد این دو مجموعه با وارد کردن کلمه soffeh از 40 درصد اسنپ برخوردار می‌شوند.
ساکت تصریح کرد: هر نفر تا سقف 4 مرتبه در هرماه به مقصد این دو مجموعه گردشگری می‌توانند از  تخفیف مجموعه اسنپ برخوردار شوند.
وی گفت:همچنین به دنبال شکل‌گیری این تعامل بنا بر آن بوده که خدمات متفاوت و متنوع در سایر ظرفیت‌های مرتبط با شرکت توسعه سیاحتی سپاهان نیز صورت پذیرد که در این راستا اطلاع‌رسانی آن به زودی اعلام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این خدمات شامل موارد متنوعی است که هلدینگ اسنپ در حوزه‌های مرتبط با خدمات شرکت طراحی و اراده می‌کند.
وی از تعامل سازنده دفتر اسنپ در اصفهان و مشاور مدیرعامل و مسئول بازرسی حوزه مرکزی ایران مجموعه اسنپ تشکر کرد.
انتهای پیام/