هدیه ویژه برای کادر درمان بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا

همکاری شرکت توسعه گردشگری شهرداری اصفهان، شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان جهت قدردانی از زحمات کادر درمان بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا

1144

هدیه ویژه کادر درمان
مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان به پاس قدردانی از کادر درمان بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا، از همکاری شرکت، شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد.
علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور شهردار و فرماندار محترم اصفهان برگزار شد از زحمات کادر درمان و خدمات مدافعان سلامت اصفهان، در یک سال گذشته تقدیر و تجلیل به عمل آمد . هم‌چنین در راستای این امر با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان، کارت‌های هدیه‌ای به ارزش هشت میلیون ریال با مشارکت شهرداری اصفهان و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در اختیار کادر درمان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: جهت کارت‌های توزیع شده برای کادر درمانی بیمارستان‌های غرضی، خورشید، امین، الزهرا(س)، عیسی بن مریم(ع) و شریعتی، امکان استفاده کاملا رایگان از مراکز تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان، شهر رویاها، تله‌کابین، سالن بولینگ و بیلیارد ‌صفه را تا پایان آذرماه 1401 فراهم شده است.
هم‌چنین ایشان اضافه کرد: با در نظر گرفتن زمان ارائه کارت‌ها مصادف با اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی، در این ایام شاهد استقبال پر شور کادر درمان در همه‌ی مراکز و مجموعه‌های تفریحی شرکت بودیم و هم‌چنان تا پایان زمان مقرر میزبان این عزیزان خواهیم بود. با توجه به محدودیت‌های کرونایی از عزیزان تقاضا داریم برای حضور در مراکز تفریحی اعلام
شده عجله‌ای نداشته و به مدت زمان انقضای کارت‌های هدیه که تا پایان آذرماه 1401 است توجه داشته باشند.