آرشیو فعالیت های شرکت نمایش نسخه اصلی

تعامل مهندس معینی با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی

تعامل مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی

845

کوروش محمدی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:ج
📌سوءمدیریت‌های گذشته آسیب‌های جدی بر شانه‌های قلعه تاریخی شاهدژ وارد کرده است.
📌 تشکر از «مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان» به دلیل تعامل با فعالان مدنی حوزه میراث فرهنگی
🔶کوروش محمدی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در گذشته ساخت و سازهای غیر ضروری در حاشیه کوهستان منتهی به قلعه شاه دژ بدون هیچ توجیه فنی و به رغم مخالفت های فعالان حوزه میراث فرهنگی و باستانی، سایه ویرانی و تخریب را بر شانه های این اثر کهن اصفهان، گسترانیده است.


🔺نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد:
تشکر از «مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان» به دلیل تعامل با فعالان میراث فرهنگی
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از تفکر و اندیشه مثبت و کارگشای مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان به دلیل روحیه نقد پذیری و بازکردن باب گفتمان و تعامل با فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه میراث تشکر کرد.

🔸کوروش محمدی با بیان اینکه شایسته می دانم که از تفکر و اندیشه مثبت و کارگشای مدیریت جدید شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، ورزشی سپاهان به دلیل روحیه نقد پذیری و بازکردن باب گفتمان و تعامل با فعالان دلسوز و تلاشگر حوزه میراث تشکر کنم، اظهار کرد: علی معینی با نگاهی کارگشا و تعاملی شرایط ورود فعالان و کارشناسان مربوطه را به موضوع تسهیل کردند.

وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر تلاش برای تکمیل طرح های ناتمام تفریحی منطقه، با جدیت و دلسوزی وافری شرایط آرمانی و صیانت از قلعه شاه دژ را دنبال می کنند.


https://t.me/SepahanTourismco