زمینه‌های خوب تفریح، گردشگری، نشاط و شادابی در مجتمع گردشگری صفه ایجاد شده است

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در مجتمع گردشگری صفه، ظرفیت خوبی برای جلب و نشاط مخاطب فراهم شده که در بخش‌های مختلف آن را تداوم بخشیم با امکانات قابل توجهی از گردشگران میزبانی خواهیم کرد.

253

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، دکتر رسول میرباقری در بازدید از مجتمع گردشگری صفه در نوروز 1402 اظهارداشت: زمینه‌های خوب تفریح، گردشگری، نشاط و شادابی‌ای را در فضای شهر ایجاد شده که می‌تواند هم برای جلب گردشگر و توریست و شهروندان اصفهان در طول سال قابل استفاده باشد.
وی افزود: تفریح و نشاط یکی از نیازهای ضروری انسانها و خانواده‌ها است و امروز در این خصوص اتفاقاتی را شاهد هستیم که در کشورمان ایران کم‌نظیر است.
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از نمونه‌های جذاب گردشگری شهری اکنون مجتمع گردشگری صفه است، خاطرنشان کرد: از جمله دیگر مراکز قابل توجه در این خصوص، باغ فدک است که اگر به همین سبک که اکنون داریم ادامه دهیم، در سالهای آتی می‌توانیم امکانات و ظرفیت‌های جذاب‌تری را برای مخاطبان و گردشگران فراهم سازیم.
وی تصریح کرد: در حوزه عمران، مقداری محدودیت‌های شهرسازی داریم چرا که در بخش‌های مختلف کشاورزی، میراث و اوقاف مشکلاتی وجود دارد که ضروری است در این مورد هم‌افزایی صورت پذیرد.
دکتر میرباقری گفت: ضروری است برخی موارد را در استان اصفهان مورد بررسی قرار دهیم و مواردی را که برای میراث و طبیعت آسیب ندارد و می‌‌تواند امکانات خوبی را برای مردم فراهم سازد ایجاد کنیم.
انتهای پیام/