3 هزار نفر سوار ترن معلق شهر رویاها شدند

3 هزار نفر سوار ترن معلق شهر رویاها شدند

653

در یازدهمین روز از نوروز 1401، نزدیک به 16 هزار نفر از مجموعه‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان بازدید داشتند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌ها سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، مطابق با اطلاعات سامانه تردد شمار و عملکرد وب کیوسک‌ها، در یازدهمین روز از سال 1401 شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، میزبان نزدیک به 16 هزار نفر در مجموعه‌های گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و شهر رویاها بوده است.
در مجموعه گردشگری صفه نزدیک به 9 هزار نفر در روز یازدهم سال جدید از این مجموعه بازدید داشتند که از این تعداد نزدیک به 2 هزار و 200 نفر از تله‌کابین‌صفه استفاده کرده‌اند.
در بین افراد استفاده کننده از تله‌کابین صفه 110 نفر از مراجعان کوهنوردان بوده اند.  
مجموعه تفریحی تله‌سی‌یژ ناژوان نیز در این روز با استقبال نزدیک به 2 هزار و 500 نفر مواجه بوده است.
همچنین نزدیک به 5 هزار نفر از مجموعه تفریحی شهر رویاها بازدید داشتند که از این میان 352 پک خانواده که شامل تمامی بازی‌ها است از سوی مخاطبان و علاقه‌مندان این مجموعه خریداری شده است.
بازی‌های ترن معلق و سینما واژگون با فروش بیش از 3 هزار بلیت همچنان در صدر بازی‌های پرطرفدار این مجموعه باقی مانده است.
در یازدهمین روز از عید نوروز 1401 مراکز تفریحی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان میزبان نزدیک به 16 هزار نفر و در مجموع 11 روز نخست فروردین، میزبان بیش از 161 هزار نفر بوده است. 
انتهای پیام/